Lewicka, D., & Zakrzewska-Bielawska, A. (2020). Trust as the antecedent of strategic choices from a relational view perspective. In 1st Annual Management, Business and Economic Conference (AMBEC 2019)(pp. 16-20). Atlantis Press.
Zakrzewska-Bielawska, A., & Staniec, I. (Eds.) (2020). Contemporary Challenges in Cooperation and Coopetition in the Age of Industry 4.0. Springer International Publishing, Cham.
Lewicka, D., & Zakrzewska-Bielawska, A. (2020). Interorganizational Trust in Business Relations: Cooperation and Coopetition. In Zakrzewska-Bielawska, A., & Staniec, I. (Eds.). Contemporary Challenges in Cooperation and Coopetition in the Age of Industry 4.0(pp. 155-174).
Zakrzewska-Bielawska, A. (2019). Atrybuty strategii relacyjnej przedsiębiorstw w kontekście świadomości sieciowej menedżerów. Studia Oeconomica Posnaniensia, 7(2), 160-177.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2019). Recognition of relational strategy content: insight from the managers’ view. Eurasian Business Review, 9(2), 193-211.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2018). The relationship between managers’ network awareness and the relational strategic orientation of their firms: findings from interviews with polish managers. Sustainability, 10(8), 2691.
Zakrzewska-Bielawska, A., & Fisiak, W. (2018). Efekty z realizacji strategii relacyjnej – świadomość i postrzeganie przez polskich menedżerów. Przegląd Nauk Ekonomicznych, (29), 11-24.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2018). Kreatywna współpraca jako atrybut relacyjnej strategii przedsiębiorstwa. Przegląd Organizacji, (3), 23-29.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2018). Eksperci o istocie relacyjnej strategii przedsiębiorstwa. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, (538), 477-489.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2017). Wybory strategiczne w relacyjnej orientacji przedsiębiorstwa. Handel Wewnętrzny, 368(3/2), 181-192.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2017). Seeking the content of the relational strategy: Conceptual framework. International Journal of Management and Applied Science, 3(4), 67-74.
Lachiewicz, & Zakrzewska-Bielawska, A. (red.) (2017). Organizacja w sieci relacji. Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2016). Tworzenie i apropriacja wartości jako cel strategii relacyjnej przedsiębiorstwa. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, (444), 609-622.
Lewicka, D., & Zakrzewska-Bielawska, A. (2016). Rola zaufania w relacyjnej orientacji przedsiębiorstwa, [w:] Osbert-Pociecha, G., & Nowosielski, S. (red.), Meandry teorii i praktyki zarządzania, Wydawnictwo UE we Wrocławiu, Wrocław (s. 105 – 127).
Zakrzewska-Bielawska, A. (2016). Potencjał relacyjny a innowacyjność przedsiębiorstwa–w kierunku open innovation. Management Forum, 4(1), s. 3-10.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Rola koopetycji w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw–benchmarki działań koopetycyjnych w praktyce firm high-tech. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, (363), 75-86.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Dlaczego firmy chcą koopetytować? Motywy współpracy konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora high-tech. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, (366), 660-670.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2015). Strategie przedsiębiorstw w sieci. Wyniki badań firm high-tech. Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, 32, 439-457.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2015). Coopetition? Yes, but who with? The selection of coopetition partners by high-tech firms. The Journal of American Academy of Business, Cambridge, 20(2), 159-166.
Zakrzewska-Bielawska, A. (red.) (2014). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika. Placet, Warszawa.
- Adamik, A., & Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Rozwój przedsiębiorstw high-tech, [w:]Zakrzewska-Bielawska, A. (red.). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika (s. 11-63).
Zakrzewska-Bielawska, A. (red.) (2014). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika. Placet, Warszawa.
- Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Metodyka badań empirycznych, [w:] Zakrzewska-Bielawska, A. (red.). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika (s. 93-130).
Zakrzewska-Bielawska, A. (red.) (2014). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika. Placet, Warszawa.
- Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Strategia koopetycji w praktyce firm high-tech, [w:]Zakrzewska-Bielawska, A. (red.). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika ( 179-203).
Zakrzewska-Bielawska, A. (red.) (2014). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika. Placet, Warszawa.
- Adamik, A., & Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Dynamika relacji koopetycyjnych przedsiębiorstw high-tech, [w:]Zakrzewska-Bielawska, A. (red.). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika (s. 251-280).
Zakrzewska-Bielawska, A. (red.) (2014). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika. Placet, Warszawa.
- Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). Koopetycja w fazie wzrostu – przypadek firmy Sensilab Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością – S.K-A., [w:]Zakrzewska-Bielawska, A. (red.). Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech: Determinanty i dynamika (s. 297-312).
Zakrzewska – Bielawska, A. (2014). Typy relacji koopetycyjnych, czyli o granicach między konkurencją a współpracą, [w:] Sopińska, A., & Gregorczyk, S. (red.). Granice strukturalnej złożoności organizacji, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa (s. 131 – 141).
Zakrzewska-Bielawska, A. (2014). What inhibits cooperation with competitors? Barriers of coopetition in the high-tech sector. World Review of Business Research, 4(3), 213-228.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2013). Koopetycja–strategią sukcesu? Doświadczenia przedsiębiorstw high-tech. The Journal of Management and Finance, 11 (4/1), 1-14.
Zakrzewska – Bielawska, A. (2013). Compete or coopete? Catalysts and inhibitors of coopetition in the high-tech business sector, 7th IBC International Business Conference Proceedings. North West University, Mahe (pp. 51-63).
Zakrzewska-Bielawska, A. (2013). Koopetycja a rozwój przedsiębiorstwa w opinii kadry kierowniczej firm high-tech. Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej Organizacja i Zarządzanie, 52, 135-146.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2013). Zasobowe uwarunkowania koopetycji w przedsiębiorstwach high-tech. Przegląd Organizacji, (2), 3-8.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2013). Coopetition as a factor in the development of innovative and technologically advanced firms: an example of the high-tech sector. In Proceedings of the international symposium on business and management. Knowledge Association of Taiwan, Kitakyushu, (pp. 336-358).
Lachiewicz, S., & Zakrzewska-Bielawska, A. (2012). Sieć przedsiębiorstw jako skuteczna forma organizacyjna w warunkach kryzysu gospodarczego. Management and Business Administration. Central Europe, 20(4), 34-45.
Zakrzewska-Bielawska, A. (2012). Kooperencja a wybory strategiczne innowacyjnych przedsiębiorstw na przykładzie doświadczeń firm high-tech. Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, PTE Łódź, Specjalne, 203-214.
Zakrzewska – Bielawska, A. (2012). Współpraca technologiczna małych i średnich przedsiębiorstw jako szansa rozwoju regionu, [w:] Adamik, A. (red.). Współpraca małych i średnich przedsiębiorstw w regionie. Budowanie konkurencyjności firm i regionu. Difin, Warszawa (s. 161 – 184).